بیمارستان امام سجاد کوهرنگ
۱۴۰۳/۳/۱
1403/02/17
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز مدارک پزشکی
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

 "فناوری اطلاعات سلامت یکی از با ارزشترین اهرم‌های برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی در رده های اقتصادی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی می باشد، از این رو درک اهمیت والای آن به مثابه توسعه تفکر و بینش اطلاعاتی است.
در سازمان‌های مراقبت سلامت مثل بیمارستان یکی از منابع اصلی اطلاعات مراقبت سلامت، پرونده پزشکی بیمار است و به عنوان مهمترین و غنی ترین منبع اطلاعاتی مطرح است.
 پرونده پزشکی بیمار مهم ترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات و آنالیز مراقبت های بهداشتی و درمانی است و بیانگر کلیه اطلاعات مربوط به تاریخچه بهداشتی بیمار، بیماری ها، مخاطرات بهداشتی، تشخیص ها، آزمایشات، معاینات، روش های درمانی، سیر بیماری، پاسخ بیمار به درمان، پیگیری و ... می باشد.
 مدارک پزشکی عبارت از اوراق و مدارکی است به ضرورت خدمات پزشکی و پیراپزشکی داده شده به بیمار در یک مرکز بهداشتی و درمانی تهیه و برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
اینجانب فرارسیدن 17 اردیبهشت ماه "روز فناوری اطلاعات سلامت و مدارک پزشکی" را بر تلاشگران عرصه حفظ و حراست از اسناد و مدارک هویتی و متولیان نگهداری پرونده های پزشکی مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های تابعه دانشگاه تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی و صحت را خواستارم."
 
 
 
 
 
تعداد بازدید:
18
نویسنده:
نورالله فرامرزی
منبع:
بیمارستان امام سجاد کوهرنگ
آدرس : چلگرد جاده دیمه روبروی پمپ گاز بیمارستان امام سجاد (ع)
     تلفن : 03833623314
     دورنگار: 03833623314
     skums.ac.ir@
تاریخ بروز رسانی 1403/02/31
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
مدیریت محترم بیمارستان 
Powered by DorsaPortal